Monday, May 18, 2009

Molekul air Zam-Zam


Air merupakan salah satu rahmat Allah kepada manusia, manusia tidak boleh hidup tanpa air dan manusia tidak boleh hidup tanpa rahmat dari Allah.

Berbagai bentuk susunan molekul-molekul air yang diambil dari berbagai sumber air seperti sungai, laut, perigi dan bermacam-macam lagi. Ada yang berupa seolah-olah seperti jin tetapi samar-samar, tidak begitu jelas (dengan telinga yang besar, bertanduk dan sebagainya). Rupa yang menggerunkan dan menakutkan.

Bentuk molekul air yang tersusun cantik berupa seolah-olah seperti berlian (bersegi-segi), bersinar-sinar dan sinarannya mengeluarkan warna-warna yang menarik melebihi 12 warna. MasyaAllah, cantik. Itulah molekul daripada air zam-zam.

Air yang dibacakan dengan Al-Fatihah, Selawat Nabi dan Ayat Kursi membentuk molekul air seperti berlian dan berkilau-kilau manakala air yang dibacakan dengan kata-kata yang tidak baik akan membentuk molekul-molekul seakan-akan sel-sel barah.

Subhanallah.

"Jika hendakkan air itu merasa manis maka masukkanlah gula, kija hendak air itu berwarna maka masukkanlah pewarna dan jika hendak air itu mulia maka masukkanlah ayat-ayat yang mulia kepadanya".

No comments:

Followers

Video ajijoi

Loading...