Tuesday, April 10, 2012

[Bukti Bersurat] Persatuan Kontraktor Melayu Malaysia Negeri Perak adalah KUDA TUNGGANGAN Barisan Nasional ?



Surat  diatas bertajuk PENANGGUHAN  TARIKH  MENSYUARAT  AGUNG  TAHUNAN  PKMM  NEGERI PERAK  KE-35  BAGI TAHUN  2011/2012 adalah suatu bukti yang jelas bahawa persatuan ini menjadi tunggangan Barisan Nasional, ini kerana tertera penyebab  tunggal utama mengapa  mensyuarat ini  terpaksa ditanggungkan oleh kerana  hanya  disebabkan  ARAHAN dari NGO yang bergabung  dengan Barisan Nasional diminta  menangguhkan mesyuarat. 

Keratan isi kandung penyebab yang menjadi bukti PKMM di perkuda oleh Barisan Nasional

Hendak tanggungkan  mesyuarat  tu…lantak la..mungkin kalau sebab-sebab tertentu  dalam organisasi atau  masaalah sebarang teknikal berkaitan persatuan,itu adalah lumrah berorganisasi. Tapi atas sebab arahan NGO yang bergabung dengan Barisan Nasional.. Apa kejadahnya..!!!  PKMM ni parti politik ke..??? 

Patutlah ramai dikalangan kontraktor melayu dinegara ini yang mencari sumber rezeki  dalam sektor kerjaya  ini ramai yang merunggut mengenai  ada sikap pilih bulu dalam mendapat  tender dalam sesuatu projek di tanah air khususnya di negeri Perak,rupa-rupanya memang jelas PKMM  yang menaungi golongan kontraktor ini dibelenggu oleh kuasa rakus Barisan Nasional, maka tidak hairanlah jika ada golongan kontraktor  orang melayu terpaksa gulung tikar dek kerana sikap pilih kasih dan pilih bulu ini banyak sekali berlaku. Untuk  senang  mendapat  sesuatu projek para kontarktor  yang lebih mengampu Najib dan yang lebih menyokong  UMNO BN  maka layaklah menerima tander dan keistimewaan,jika sebaliknya mereka bakal sukar menerima apa-apa  yang sepatutnya.

Disini dapat perhatikan  PKMM  hanya  sebuah persatuan yang berkepentingan politik kepada UMNO BN sahaja,tidak lebih dari itu. Dimaklumkan juga mejoriti  kontraktor  orang Melayu di Malaysia khususnya di negeri Perak  sudah terlalu ramai yang  sudah menolak  sepenuhnya  Barisan Nasional.

Maka tidak hairanlah surat bukti  ini dipertikaian mereka dan diserahkan kepada  aku untuk di kongsi bersama…betul tak..??? Tepuk dada….jangan tanya UMNO BN…tanyalah diri sendiri…haha….

- sumber: blog Orang Ni

No comments:

Followers

Video ajijoi

Loading...