Monday, October 5, 2009

Sumbangan anda amat diperlukan bloggers Pas di Bagan Pinang


Bloggers Pas yang bertugas di Bagan Pinang amat memerlukan bantuan kewangan daripada anda dengan kadar segera untuk terus menjalankan tugasan mereka bagi memenangkan calon Pas di sana.

Hulurkan sumbangan ikhlas anda di akaun Public Bank Berhad No. 6992182706 (Azizul Nizam).

Segala sumbangan yang anda hulurkan, hanya ALLAH TAALA sahajalah yang dapat membalasnya.


*Diharap agar para bloggers PR membuat rayuan yang sama diblog masing-masing untuk mengumpulkan dana bagi menampung perbelanjaan harian bloggers Pas untuk minyak kereta, makanan dan sebagainya selama seminggu mereka bertugas disana.

2 comments:

Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian said...

Sumbangan utk blogger Pas atau utk buat belanja kamu dan anak bini di sana? Sudahlah aku x mudah tertipu... Klu nak birjuhat biar ikhlas bukan dgn cara bawa anak bini dah tu menginap kat hotel 4 star. Kot nak duit kami jgnlah guna no akaun sendiri. Mangkuk punya budak PAS...
Hehehe aku pun PAS juga tapi PASti berubah ke BN.

Azizul Nizam said...

Awak ni dah silap orang kot. Kami bloggers Pas tak pernah bawak anak bini duduk di hotel 4 bintang. Mungkin awak dah tersilap antara kami dengan bloggers umno yang diupah rm3000 sebulan untuk mencarut dan memaki.
Penggunaan akaun sendiri pulak untuk memudahkan pemantauan dan pengagihan kepada bloggers2 yang bertugas.
Janganlah sebut pasal ikhlas. Nanti ramai yang termuntah macam ketua putera kamu azeez tu.

Followers

Video ajijoi

Loading...