Saturday, October 3, 2009

Gambar-gambar sekitar hari penamaan calon di N31 Bagan Pinang

Calon yang bertanding, Ust Zulkefly dari PAS dan Isa Samad dari BN

Borang pencalonan dipamerkan


Calon bebas yang 'dibebaskan' awal oleh SPR


Suasana di dalam dewan semasa penyerahan borang pencalonan

Calon Pas diiringi oleh Presiden Pas, Tuan Guru Haji Hadi

Polis menenangkan penyokong-penyokong BN yang dah mula letak keris di kepala

Semua tunjuk ketiak, kata Menteri Penerangan

"Yang pendek depan, yang pendek depan," kata para jurugambar

"Jangan tolak, jangan tolak, Isa ada kat depan ni" kata pengawal. "Soriii...tak nampak," suara sampuk dari belakang

Kat mana-mana pun kalau umno/bn bertanding prk, mesti kecoh punya

Pemimpin utama PAS di hadapan

Apalah agaknya cerita menarik mereka

Ketua Pemuda Pas bersama rakan-rakan

Siapa kata KJ tak datang? kan ada Kamaruddin Jaafar tu...

Haji Nizar juga bersama-sama di Bagan Pinang. Semoga impak yang diberikannya di prk Permatang Pasir akan berulang di Bagan Pinang

Haji Hanipah Maidin juga ada

dsc00126

dsc00127

Mansuhkan I.S.A., Mansuhkan I.S.A., satu laungan dua makna

dsc00134

dsc00136

Agak-agaknya ada ke dalam 300 orang je (seperti dilaporkan media utama) penyokong Pas dan Pakatan Rakyat yang hadir hari ni?

Ramainya penyokong Umno/BN....sampaikan polis FRU yang bersenjata kena kawal mereka



Beginilah keadaannya penyokong Pakatan Rakyat yang datang daripada segenap pelusuk negara 'berpesta' meraikan kemenangan awal Pakatan terhadap ubn yang makin dipinggirkan rakyat

1 comment:

CHAIRMAN KAGA said...

BANYAKNYA KUTU DI KEM UBN

Followers

Video ajijoi

Loading...