Thursday, October 15, 2009

Solusi kepada kehidupan harian anda


Majalah Solusi yang diterbitkan oleh Telaga Biru Sdn Bhd, sesuai untuk bacaan sekeluarga kerana ianya sarat dan padat dengan pengisian dunia dan akhirat. Peluang keemasan buat kita menimba ilmu untuk amalan harian.

Artikel-artikelnya yang menyentuh tentang pelbagai isu seperti tafsir, hadis, hikmah, mahmudah, soaljawab solat dan fiqah, muamalat, cerna minda, mahir, munakahat, syiar, fitrah, tauhid, jinayat serta akhir zaman menepati citarasa tua dan muda. Gedung ilmu disatukan didalam sebuah majalah.

Para penulisnya pula bukan calang-calang orang. Siapa yang tidak kenal Ustaz Zahazan Mohamed, Dato' Dr Haji Fadzilah Kamsah, Ustaz Zaharuddin Abd Rahman, Ustaz Ismail Kamus, Dato' Dr Mahmood Zuhdi, Prof. Dr Sidek Baba, Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood, Dr. Irfan Khairi, Dr Zulkifli Al-Bakri, Ustaz Badli Shah Alauddin, Pahrol Mohamad Juoi dan ramai lagi.

Dengan harga hanya RM9, majalah Solusi bisa menambat hati anda untuk terus membaca. Keluaran terbaru No. 12 kini kian diminati ramai.

Dapatkan majalah Solusi dipasaran sekarang dan nilaikan sendiri kepadatan ilmu yang terkandung didalamnya.

"Mujahadah itu pahit, kerana syurga itu manis"
"Ilmu itu cahaya, jahil itu berbahaya"
"Hidupkan hati dengan mengingati mati"
"Beribadahlah sebanyaknya hingga kamu penat untuk berbuat maksiat"
"Allah mencintaimu dengan nikmat, mengapa membalasnya dengan maksiat?"




1 comment:

ummu asiah said...

Ya...memang bagus..anak sulong yang perkenalkan..tipa2 bulan mesti cari..tapi bulan lepas sampai terbeli dua kali...so lepas ni lebih baik melanggan rasanya..jimat dan tepat masa...

Followers