Monday, April 29, 2013

Khalil Idham Lim: Saya sihat, doakan saya terus sihat



18 Jamadil Akhir 1434 H. [MOD] -
Kenyataan Media: Saya sihat, Doakan saya terus sihat.

Berhubung dengan tersebarnya berita yang mengatakan saya tidak sihat yang tersebar di beberapa media, dengan ini saya suka untuk memberi kenyataan media seperti berikut :-


Kenyataan ini adalah melengkapi jawapan dan kenyataan saya dalam akhbar Sinar Harian dan akhbar Cina.

1. Dengan ini saya mengulangi penafian bahawa saya sakit dan sedang berubat. Sesungguhnya saya Alhamdulillah pada masa ini diberikan kesihatan yang baik .

2. Dengan ini juga saya menafikan sebarang khabar angin yang mengaitkan dengan saya terkena sihir dan sedang berubat. Berita itu sama sekali tidak berasas.

3. Saya menasihati semua pihak untuk memeriksa dahulu berita yang diterima mengenai saya sebelum ianya disebarkan.

4. Namun saya memandang positif atas berita tersebut dan ianya menandakan pengundi di Parlimen Kuala Kangsar ambil peduli dan cakna atas kehadiran saya sebagai calon PAS dan Pakatan Rakyat.

5. Selain itu saya mohon restu dan doa berterusan dari seluruh penyokong PAS dan Pakatan Rakyat dan dari seluruh rakan kenalan dan seluruh warga Kuala Kangsar dari semua lapisan masyarakat, supaya saya terus sihat walafiat, sabar dan terus berkerja dengan gigih tanpa rasa penat dan jemu bagi menggalas amanah besar bagi mencipta sejarah dalam PRU ke 13 ini.

6. Selepas penafian ini saya berharap seluruh petugas PAS dan PR menumpukan sepenuh tenaga bagi memanfaatkan masa kempen yang berbaki bagi memenangkan calon-calon kita.

7. InsyaAllah segala usaha gigih yang kita curah dalam bentuk tenaga, fikiran dan wang ringgit akan dinilai oleh Allah dengan ganjaran pahala yang berganda.

Kenyataan Media 29 April 2013.

DRS. KHALIL IDHAM LIM
Calon P067 Kuala Kangsar

No comments:

Followers