Sunday, April 14, 2013

Bekas Menteri Besar Selangor, Mat Taib sah sertai Pas

Bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad bin Muhammad Taib atau lebih dikenali sebagai Mat Taib atau nama timangannya Mike Tyson dilaporkan telahpun menyertai Parti Islam Semalaysia (PAS) sebentar tadi.

Beliau dikatakan telah menyerahkan borang keahlian kepada Datuk Dr Harun Din dirumah Dr Harun Din di Bangi tadi.

Pengisytiharan kemasukan Mat Taib ke dalam parti Pas pula akan dilakukan Tuan Guru Haji Hadi Awang pada malam esok.

Sama-sama kita nantikan pengisytiharan ahli baru Pas ini nanti.

Semoga dengan kemasukan bekas menteri besar selangor daripada Umno ini bakal memberikan impak dan tenaga positif kepada Pas dan juga Pas Selangor secara khususnya.

Marilah berdoa agar ramai lagi tokoh-tokoh besar berhijrah untuk bersama-sama dengan perjuangan Islam yang dibawa oleh Pas.


7 comments:

kampong lad said...

so what? dlm umno dia dah tekeluaq ring. pas jadi tong sampah.

halim said...

so what?...itu tandanya umno dh nak mampossss..

Penulis Rindu said...

Salam aji jol moron Tukar link boleh.

www.kachipemas.blogspot.com

Malaysiabaru said...

kutip jgn tk kutip PAS oooiii

Apa pun thniah mike tyson dah join geng yg dah bertaubat

Unknown said...

X kesah la kalau kata kutip "sampah" ke etc..sampah yg boleh dibersihkan..lgpun mengutip sampah tu kan kerja mulia..org UMNO mmg x suka buat kerja kutip sampah ni..makan duit rakyat je kejenya

Unknown said...

Kampung lad kata pas ni bakulsampah, alhamdulillah la, pasal bakul sampH ni bole recycle sampH mashRakat dan akhirnya mereka jadi manusia yang mulia......bila lagi sampah masharakat sptkg lad ni kita nak kutip ha?

Hang Nadim said...

Allah yg Maha Suci lagi Maha Berkuasa pun menerima hamba2Nya yg telah bertaubat dari dosa.. Inikan pula PAS, tentulah lebih perlu menerima sesiapa sahaja yg bertaubat dan bersedia bersama PAS berjuang utk Islam. PAS tidak pernah menganggap sesiapa yg ingin kembali kpd perjuangan Islam itu sebagai sampah... Takkanlah kita boleh rasa diri kita lebih hebat dari Allah...

Followers