Monday, August 31, 2009

Program Rayuan 'Sekampit Beras Sekilo Gula'


Pusat Khidmat Masyarakat (PR) Dun Sg Rapat menganjurkan program yang diberi nama 'Sekampit Beras Sekilo Gula' bagi membantu meringankan bebanan hidup fakir miskin, anak-anak yatim, ibu tunggal, OKU, warga emas dan juga muallaf yang berada di dalam dun Sg Rapat.

Program tahunan ini membuka peluang kepada anda untuk menghulurkan bantuan kepada masyarakat yang kurang bernasib baik ini agar mereka dapat sama-sama merasakan sedikit keriangan sebagaimana yang kita rasakan dalam bulan yang mulia ini dan perayaan yang bakal menjelang.

Pusat Khidmat ini tiada sumber pendapatan sendiri dan amat memerlukan sumbangan bagi memanjangkan bantuan kepada mereka-mereka yang memerlukannya agar dapat anda sekalian menghulurkan sekampit beras sekilo gula atau apa jua sumbangan bagi Pusat Khidmat agihkan.

Sumbangan berbentuk kewangan juga boleh disalurkan terus ke akaun Pusat Khidmat Masyarakat Dun Sungai Rapat, Bank Muamalat Malaysia Berhad, Cawangan Ipoh, No. Akaun 0804-0002651-71-8. Boleh juga menghubungi Sdr Nazrin di talian 019-5747231.

Segala sumbangan ikhlas anda pasti akan mendapat ganjaran dari Allah SWT dan didahului dengan ucapan Jazakhallah Khairan Khatira.

No comments:

Followers