Wednesday, October 7, 2009

Pantai Port Dickson kotor




Beginilah keadaannya pantai-pantai di Port Dickson yang kotor sehingga menjejaskan industri pelancungan di sana.

Oleh kerana keadaan pantai PD yang kotor, Isa dan Najib hanya mandi di kolam renang rumah masing-masing sahaja.

Tambahan pula, Najib yang sememangnya mempunyai 'pengalaman ngeri' di pantai Port Dickson beberapa tahun lalu. Nasib baik Isa Samad sedia membantu dengan kuasa menteri bosa yang ada padanya pada masa itu.

Najib begitu terhutang budi dengan Isa Samad sehinggakan terpaksa meletakkan Isa sebagai calon walaupun hanya 'recycle' dan 'bundle' di dun Bagan Pinang.

3 comments:

PKR (PERAMPAS KUASA RAKYAT) said...

Wahai Ajijoi,

Beginikah cara yang dikehendaki Islam.

Gambar ini superimposed menunjukkan sokongan kepada parti Islam dengan cara memburukkan orang lain yang tidak sealiran dengan kamu.

Percayalah perlakuan seperti ini memang sesuai dengan PAS yang seperti ketam mengajar anak berjalan betul.

PAS di dalam Harakahdaily selalu melabel UMNO dan mereka yang tidak sealiran dengannya.

PKR (PERAMPAS KUASA RAKYAT) said...

Wahai Ajijoi,

Kalau sekotor-kotor PD lebih mudah dibersihkan tapi sekotor-kotor hati pemimpin dan penyokong PAS terhadap pemimpin dan penyokong UMNO sukar dibersihkan HANYA KERANA HENDAK KUASA POLITIK.

Kalau dilihat biodata saudara sebagai kerani bank di Ipoh tidaklah sehebat mana dalam berpolitik.

Sokong membawa rebah susah untuk dikesan berbanding sokong untuk membangun ummah.

Itulah yang berlaku kepada saudara.

aku manusia biasa said...

wahai ajijoii..
Islam tidak suruh kita memburukkan tempat tinggal orang lain. tempat orang lain mencari rezeki. menjauhkan rezeki seseorang orang itu hukumnya Zalim. kerna saudara maraku mencari rezeki yang dilimpahkan Tuhan dengan mencari rezeki di Port Dickson. beginikah kau yang mengatakan kau seorang mukmin yang berpangkalkan ajaran Islam. memang benar PD pernah kotor begitu, tetapi, mengaibkan tempat kami tinggal seperti mengaibkan diri kami, lebih kotor hati kamu dari pantai kami. Allah telah bagi 2 orang manusia di atas ngan anggota badan yang sempurna, dan engkau mencacatkan mereka dengan mengekploitasi gambar mereka. ingatlah, bahawa itu perangai orang yang zalim. datang sendiri kat P anda tengoklah perubahan yang ada.

Followers