Monday, September 14, 2009

Sampaikan Salam Aidilfitri bersama blog ajijoi

Aidilfitri hampir tiba. Sedemikian dengan itu, saya ingin membuka peluang kepada semua pengunjung blog saya, samada yang berada dalam negara mahupun warganegara pelajar dan pekerja Malaysia yang berada di luar negara untuk menyampaikan ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada sesiapa sahaja.

Sila hantarkan foto ataupun rakaman video ucapan anda (gunakan handphone juga dibenarkan, sekitar lima minit dan link daripada youtube amatlah digalakkan) ke alamat e-mail saya : jijoi_8@yahoo.com bersama-sama butiran penuh anda seperti nama, dari mana, kepada siapa ditujukan dan ucapan yang ingin di sampaikan.

Rakaman video ucapan raya anda boleh dibuat seperti contoh di bawah ini:-



Sebagai pemangkin serta ransangan untuk anda menyampaikan ucapan Selamat Hari Raya kepada mereka-mereka yang tersayang dan juga yang mengenali anda, hayatilah lagu ini:-



Bersama-samalah kita mengeratkan silaturrahim di hari raya Aidilfitri yang mulia ini.

6 comments:

Tok Man said...

Selamat Berpuasa dan Selamat Hari raya Aidilfitri kepada semua umat Islam di seluruh negara, Semenanjung, Sabah dan Sarawak dan juga semua umat Islam di seluruh dunia.

Doa dan Harapan

Tok Man said...

Selamat Berpuasa dan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam di seluruh negara ie.di Semenanjung, Sabah dan Sarawak dan juga semua umat Islam di seluruh dunia.

Doa Dan Harapan

peedee utama said...

salam ajoi den baru nak jadi bloger tapi x pandai lg lah leh ajar tak!!! takbir!!!leh pg kat blog saya tapi masih mcm cap ayam lg lah bleh bantu x!!terima kasih tak http//baganutama.blogsport tolong ye
saya pengundi bagan pinang

alhusseyn said...

Joi! Saya nak salam duit raya! boleh ker?

Azizul Nizam said...

Salam buat peedee utama. nak ajar buat blog tu boleh. tapi susah juga kalau berjauhan. cuba belajar melalui youtube. saya dulu pun belajar sikit-sikit dari alhusseyn. trial and error. lama-lama pandai sendiri je.

Azizul Nizam said...

cikgu ali! kalo nak sampul duit raya tu boleh ler. ada banyak lagi ni.

Followers

Video ajijoi

Loading...