Monday, April 30, 2012

Video bukti polis tidak diapa-apakan ditengah lautan peserta Bersih 3.0




Jika para peserta Himpunan Aman Bersih 3.0 yang berjumlah 300,000 orang itu sememangnya ganas, adakah anda fikir yang pihak polis serta trak mereka boleh selamat melalui jalan ditengah-tengah lautan manusia itu?

Fikir-fikirkan...

3 comments:

PKR (PUNTUNG KAKI ROKOK) said...

Wahai Ajijoi,

300,000 perusuh? Hebatnya lensa Ajijoi.

Kerani bank datang KL nak merusuh?

Perusuh jenis ini memang hebat.

Lebih hebat lagi kalau kena watercanon dan pemedih mata.

Pengikut LGBT dan seksualiti merdeka seronok benar dengan tingkah laku Parti Angguk Selalu (PAS).

Dengan kelakuan yang bodoh tunjuk samseng jalanan hingga kawasan sekitar Dataran Merdeka menjadi kotor.

Ajijoi tahukah bahawa tingkah laku Pembodoh Rakyat ketika sembahyang Zuhur di Masjid Negara.

Mereka sembahyang di luar masjid secara berasingan dengan imam di masjid tersebut tanpa imam dan makmum.

Orang sudah muak dengan pembuli rakyat ini.

PKR baca semua media pro pembangkang dan pro kerajaan.

Media pro pembangkang penipu habis pasal Bershit 3.0 ini.

Mungkin ada Bershit lagi selepas ini terutamanya ketika PR (tak berdaftar) kalah PRU 13 nanti.

Dengar cerita Hadi tewas dan pitam di tengah jalan.

Begitulah hebatnya bershit ini pada pandangan lensa Ajijoi sampai tak nampak Hadi jatuh tersungkur di pintu Bershit.

Kalau disenaraikan apa yang dilakukan oleh kerajaan negeri PR, nescaya Pitam Ajijoi.

Parti Angkut Sampah (PAS), Pasir Kena Rompak (PKR), Depa Ambil Peluang (DAP).

PKR cabar Ajijoi supaya senaraikan kejayaan PR (tak berdaftar) selama 4 tahun memerintah negeri.

Sekian.

Reformis Anak Muda said...

Mcm ini lah penyokong2 umno yang guna bahasa kurang berakhlak. Teruskan... Rakyat bijak menilai... sekarang ni zaman media baru... SB menyamar, mengganas, dan berlakon menghancurkan kereta polis pun semua Rakyat tahu sebenarnya...

ieqaz_hashim said...

Bersih 3.0 mana ada dpt sambutan.. 3000 org je hadir.. semua tipu helah Pembangkang je.. tpi kalau 3000 org tu hempuk polis tu tk tahula nk jdi apa..

Followers

Video ajijoi

Loading...