Tuesday, December 22, 2009

Zizie Izzette mangsa susu kambing

Pelakon Zizie Izzette yang telah disahkan berkahwin dengan ahli politik dari Sabah, Bung Moktar dikatakan mangsa akibat penangan susu kambing yang menjadi amalan Bung Moktar akhir-akhir ini.

Walaupun telah beristeri dan lanjut usia, ianya tidak menghalang Bung Moktar untuk mendapatkan Zizie Izzette sebagai isteri keduanya yang juga kebetulan putih gebu bagaikan susu kambing yang menjadi kegemarannya sekarang.

Seorang ustaz yang dikenali telah mengakui akan kehebatannya akibat mengamalkan minuman susu kambing. Selain daripada ianya adalah minuman sunnah, berupaya menyembuhkan pelbagai penyakit, terbukti amat berkesan mengembalikan 'tenaga muda' kepada yang telah berumur untuk terus mengecapi nikmat dunia.
"Begini saya bikin bila tiba malem hari"

Zizie Izzette sebelum ini pernah digossipkan menerima tawaran daripada lelaki kaya untuk tidur bersamanya. Siapakah lelaki kaya tersebut, tidak pula dinyatakan.

Memandangkan Bung Moktar merupakan seorang ahli parlimen Kinabatangan, sesuai dan cocok sekali apabila Zizie juga sekarang ini telah kena batangan. Batang pisang kini telah menjadi batang pinang.

Apabila ditanya oleh rakan-rakan kepada Bung Moktar, susu kambing jenama apakah yang diamalkannya sehingga berjaya mendapat tenaga dan semangat muda bersama Zizie Izzette yang putih gebu dan montok itu, susu kambing jenama 'HiGoat' yang menjadi amalannya kini.

Kepada yang berminat untuk mencuba susu kambing HiGoat ini dan menanduk sebagaimana Bung Moktar, bolehlah dapatkan dipasaran sekarang.

HiGOAT

HiGoat

HiGoat

SM: RM 36.60
SS: RM 41.60

No comments:

Followers