Friday, August 6, 2010

Rahsia Kak Midah yang bocor

Selasa lalu Kak Midah and the Gang mengadakan ceramah yang mengikut tajuknya pasti meledak disetiap muka depan akhbar-akhbar esok harinya. "Bocor Rahsia PR" katanya. Dahsyat. Seram sejuk pimpinan PR, takut-takut rahsia yang dibocorkan oleh Kak Midah nanti boleh menggugat kedudukan mereka di mata rakyat.

Tapi....malaslah nak cerita. Tengoklah sendiri apa yang jadi dengan ceramah tu melalui gambar-gambar yang saya terima melalui laman facebook ini. {Terima kasih pada Sya & Co.}

Yang datang tak sampai pun 30 orang. Kebanyakannya pun orang-orang PR sendiri yang nak tahu apakah rahsia yang akan dibocorkan

Rupa-rupanya, RAHSIA yang sebenar yang terbocor adalah Kak Midah memang tidak diterima orang lagi. Orang-orang Umno tempatan pun tak nak datang dengar ceramah Kak Midah ni.







Kak Midah...kak midah. Orang buat ceramah, dia pun nak buat ceramah. Tapi kalau buat ceramah yang tak berhemah, hanya merapu tak tentu pasal, baik tak payah buat. Duduk je kat rumah tu layan laki lagi baik.

2 comments:

ApaKataPAS said...

lebih baik masuk Kristian dari masuk UMNO!!!ApaKataPAS bila Shah Alam menganjurkan Konvensyen Mari Masuk Kristian di bulan Ramadhan??!!

matkambing said...

exco kanan ni akan kecundang pada pru 13 nanti, cayelah! apakatapas kata memang tak boleh pakai dah!

Followers

Video ajijoi

Loading...