Tuesday, June 2, 2009

Akil Hayy ke mahkamah hari ini

Kes tuntutan cerai isteri Ust Rock Akil Hayy akan didengar hari ini di Mahkamah Syariah, Ipoh.

Sudah pasti segala yang dirahsiakan selama ini akan terungkai juga didalam mahkamah nanti.

Dari dulu lagi Akil dan Waheeda menyangkal dakwaan bahawa mereka telah berkahwin mungkin atas sebab populariti yang perlu dijaga didalam dunia hiburan.

Manakala maklumat yang saya terima mengatakan bahawa mereka berdua telahpun berkahwin pada 27.12.2007 di kampung Waheeda di Johor. Wallahu'alam.

Buat Ust Rock Akil Hayy, telah berkali pimpinan Pas menasihati agar tidak terjun ke dunia glamour artis kerana natijah yang menunggu. Namun, atas niat untuk berdakwah dari dalam, beliau meneruskan juga penghijrahannya ke dunia artis dengan harapan agar dunia artis dapat dibersihkannya daripada gelumang dosa.

Akhirnya, beliau sendiri yang terpalit dengan najis glamour.

Oleh kerana glamour yang dicari, sekarang Allah Taala telah memberikan glamour yang cukup besar apabila kes rumahtangganya menjadi bualan hebat dimuka-muka depan akhbar.


Dr Mujahid: Akhil perlu tangani masalah dengan bijak

3 comments:

Pejuang said...

Apa2 aje le,
sila klick pejuang

Selamba said...

apa yang pasti.... inilah dunia dan negeriku...Perak.... dari rumah tangga besar yg dirampas hinggalah rumah tanggamu - u.akhil.

pesan org tok guru jgn diingkar....

Anonymous said...

salam...
amboi nampak ceramah dulu cam dasat jer...abih sekarang ni apa dah jadi...dulu ceramah sakan....lu akil baik jangan sembang besaq....setakat ilmu mengaji sikit dah gah setanding cam ulamak....tu ulaq dalam semak...

Followers