Friday, March 27, 2009

Perakbangkit tu lelaki rupanya...

Blog pro-umno bernama Perakbangkit yang dilaporkan kepada pihak polis oleh Drs Khalil Idham Lim semalam kerana artikel 'kill nizar' tulisannya berbau hasutan.

Selama ini saya sangkakan blog perakbangkit ini milik tulisan seorang perempuan. Maklumlah, blognya penuh dengan cemuhan, umpatan, mencarut dan memaki hamun yang selalunya perempuanlah yang berperangai begitu.

Apabila membaca pendedahan identiti sebenar perakbangkit di albanjari, barulah satu tahu bahawa penulis blog sawan ini milik seorang lelaki (bukan jantan).

Jika anda mahu tahu perilaku dan cermin keperibadian blogger-blogger upahan umno yang langsung tiada hujah melainkan maki hamun, lawatilah blog perakbangkit ini kerana disana ada pautan kepada ramai blogger-blogger upahan umno yang sewaktu dengannya.

Maklumat dan laporan polis tambahan terhadap perakbangkit disini

1 comment:

psychedelicmundo said...

ajijoi tak sangke btol la ade jgk blogger yg sesempit akalnye mcm perakbangkit tu.entri merapu2, ckp yg bukan2.mmg wajar yb idham lim buat repot.nk kutuk Pas sekali pun bagi la bukti.samapi kte mb nizar main anjing,lapah babi ape cerita.same2 la kte doa Allah besame kte die sume PRK kali ni takbir

Followers