Tuesday, May 22, 2012

Bukti anak Pak Bedoi menipu, fitnah Nizar

Anak Pak Bedoi yang bernama Samhuri, Naib Ketua Pemuda Umno Kampar yang mengamuk kerana pasir dibeli, tanah liat yang diberi, lalu bertindak mengisytiharkan keluar daripada Umno dan ingin menyertai parti DAP. Ingat lagi siapa anak Pak Bedoi ini? Kalau tak ingat, sila klik [DISINI] 


Selepas puas mengamuk, kini anak Pak Bedoi ini kembali kepangkuan Umno (sila rujuk DISINI). Mungkin kerana tidak tahan telornya dipicit ataupun telah mendapat habuan sepertimana dalam video sensasinya yang lalu (makan, karaoke, amoi Siam) yang membuatkan anak Pak Bedoi ini membuat U-Turn ke pangkuan Umno.

Kalau anak Pak Bedoi ini ingin kembali comolot dengan Umno, tiada siapa yang akan menghalang, apalagi marah kerana ulat taik tidak akan bisa melepaskan bau taik itu daripada hidupnya.

Tetapi, janganlah sampai menuduh, memfitnah orang lain untuk cover perangai kamu yang memalukan Umno seMalaysia. Apabila rasa tersepit, dalam kesusahan, minta tolong dengan orang, walaupun daripada pihak lawan. Tetapi apabila dah sedar, dah senang, mula menuduh-nuduh yang bukan-bukan. Apa dan siapa yang dituduhnya? Cuba tengok DISINI.


Krew Perakite Daily ada di tempat kejadian dan merakam semua percakapannya. Samhuri nafi ada berhubung dengan Dato' Seri Ir Nizar Jamaluddin dan mengatakan dia tidak ada mengajak Mantan Menteri Besar itu ke tempat kejadian.

Beliau juga menuduh Nizar pembohong!

Ini ialah bukti siapa sebenarnya yang berbohong. sebarkan!

No comments:

Followers