Sunday, June 15, 2008

Selamat Hari Apak


Hari ini adalah sambutan Hari Bapa. Bagi sesiapa yang bertuah masih mempunyai bapa, kesempatan masih ada untuk memberi dan menunjukkan kasih sayang kepada mereka. Bagi mereka yang bapanya telah tiada, panjatkan doa dan sedekahkan Fatihah buat bekalan mereka di sana.

Bagi bapa saya yang panggilannya Apak, sempat saya membawanya menjamu selera makan tengahari tadi ke tempat pilihannya. Ingatkan nak bawa ke Restoran Tasik Raban untuk menikmati juadah Melayu kampung beserta ulam-ulaman. Rupa-rupanya nasi ganja berhampiran Kinta Height yang menjadi pilihannnya. Tak kisahlah, asalkan kepuasan menjadi miliknya pada hari yang istimewa ini.

Kepada apak yang bernama Zulkifli Bin Uthman, 71 tahun, SELAMAT HARI BAPA. Semoga dirahmati Allah Taala, murah rezeki dan juga sihat tubuh badan.


Juga tidak ketinggalan ucapan ini buat bapa mertua di Meranti Lapan, Ahmad Zaaba Bin Ramli, 62 tahun semoga dirahmati Allah Taala, murah rezeki dan sihat tubuh badan serta disembuhkan segala penyakit yang sedang dihidapi.

No comments:

Followers