Sunday, June 24, 2012

Laporan polis terhadap blog Sg Rapat Online


Entri daripada blog Sg Rapat Online pada 23 Jun baru-baru ini yang bertajuk 'Semakin Kerap PAS Buat Ceramah Semakin Benci Rakyat Kepada Mereka' (rujuk http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2012/06/semakin-kerap-pas-buat-ceramah-semakin.html) merupakan satu fitnah yang serius apabila menyatakan yang penganjur ceramah Pakatan Rakyat di Taman Song Choon, Ipoh pada 22Jun lalu telah merampas kamera video dan melelongkannya dengan harga yang murah untuk mengisi tabung pilihanraya PR.

Maka, satu laporan polis telah dibuat oleh pihak penganjur ceramah di Tmn Song Choon bagi menjaga nama baik Pakatan Rakyat, khususnya Pas Cawangan Taman Song Choon dan Pas Gopeng.

Blog yang mempromosikan Hamidah Osman ini dilihat begitu kerap memfitnah Pakatan Rakyat Gopeng dengan entri-entri yang ditulis oleh penulis upahan yang dikatakan seorang pesara tentera.

Pas Cawangan Taman Song Choon berharap agar dengan laporan polis yang dibuat dapat menjernihkan keadaan yang dikeruhkan oleh blog tersebut demi kesejahteraan awam di dalam Dun Sg Rapat.

No comments:

Followers