Saturday, June 16, 2012

[Bergambar Panas..!!!] Bangunan UMNO Bukit Gantang disita...adakah ini hadiah buat Timbalan Perdana Menteri dari YB Rosli?


Hanya dua hari lagi sebelum ketibaan Timbalan Perdana Menteri ke Bukit Gantang, pejabat utama Umno Bahagian disita hari berikutan satu pertikaian dimahkamah.

Pada pukul 10.0 pagi tadi, JRAS Corporation telah berjaya mendapatkan perintah mahkamah untuk menyita bangunan Umno Bukit Gantang berikutan kegagalan satu projek di Trong.
Penyitaan tersebut sepatutnya dibuat semalam, tetapi oleh kerana terdapat beberapa masalah teknikal, maka ianya hanya dapat dilakukan hari ini. Bailif Mahkamah Taiping telah melekatkan surat penyitaan dipintu utama bangunan tersebut.[Klik Sini]
Tidak ada kakitangan Umno Bahagian yang datang bertugas hari kerana mereka telah mendapat tahu lebih awal dan pintu bangunan telah dikunci dari dalam. Pihak mahkamah terpaksa menggunakan khidmat tukang kunci untuk memastikan semua pintu masuk dikunci.
Saksikan gambar semasa penyitaan bangunan UMNO Bukit Gantang dilaksanakan berserta butir yang boleh dikongsi bersama
Lelaki ini dipercayai orang UMNO,beliau tidak puas hati dengan apa yang berlaku serta mengeluarkan kata-kata kurang sopan kepada salah seorang ahli  Media yang ingin mengambil gambarnya.

Notis penyitaan bangunan ditampal di pintu bangunan UMNO

Bangunan UMNO Bukit Gantang tidak boleh beroperasi..pintu telah dikunci. 

Dimanakah ahli-ahli UMNO Bukit Gantang akan menjalankan tugas selepas bangunan mereka disita..??? Adakah di rumah YB Rosli,di masjid,di dewan orang ramai atau dibawah pokok..???


Dulu kini dan selamanya....pemimpin-emimpin UMNO menipu rakyat... 

NOTIS PENYITAAN



Notis yang ditampal hari ini.... (Gambar saja di papar mengiring camtu...hahaha)

Apa dah jadi UMNO Bukit Gantang..????
Mampukah Zambry  dan Rosli berhadapan dengan keadaan ini ketika  pemimpin tertinggi UMNO akan ke Bukit Gantang 17 june ini... ?

*** Maklumat tidak rasmi:  Ahli UMNO disebuah cawangan dalam Parlimen Bukit Gantang akan menyerahkan dokumen memorandum bantahan beberapa  projek  milik UMNO kepada TPM setibanya disini. InsyaAllah akan didedahkan  diwaktu yang sesuai. Orang UMNO pun dah ramai hentam UMNO rupanya......hahaha... 

No comments:

Followers