Sunday, June 24, 2012

Bob Lokman masuk wad kecemasan


Pelakon dan penulis lirik terkenal, Bob Lokman atau nama sebenarnya Mohd Hakim Bin Lokman telah dimasukkan ke wad kecemasan Hospital Taiping awal pagi ini apabila mengadu sesak nafas.

Beliau yang seharian berada di Kuala Kangsar dan Selama mengikuti program bersama-sama dengan Pas Larut mungkin terlalu letih yang mengakibatkan kesihatannya terganggu.

Ustaz Akmal Kamarudin yang bersama-sama dengan Bob Lokman di Hospital Taiping mengesahkan yang keadaan Bob adalah stabil dan tidak membimbangkan. Rehat dan rawatan yang secukupnya bakal mengembalikan kesihatan dan kekuatan untuk Bob kembali aktif memenuhi program-program beliau sedikit hari lagi.


Sebelum kejadian, Bob Lokman telah menjamu selera dengan durian bersama-sama dengan YDP Taiping, Ustaz Fakhruddin setelah selesai program 8 X 24 di Kuala Kangsar. Adakah durian ini penyebab Bob sesak nafas? Wallahua'lam.

Didoakan semoga Bob Lokman kembali sihat seperti sediakala untuk meneruskan kerja-kerja sehariannya dalam perjuangan bersama jemaah Islam.

No comments:

Followers