Wednesday, January 18, 2012

PRU13: Pas Perak perkenal Perakite, mesra rakyat

IPOH, 18 Jan: Badan Perhubungan PAS Negeri Perak di dalam merangka gerak kerja Pilihan Raya Umum ke-13 telah memperkenalkan satu pendekatan mesra rakyat di dalam kempennya kelak.

Dalam penjenamaan kempen PAS Perak tersebut, slogan Perakite: Rakyat Sepakat Perak Berkat bakal dilancarkan oleh Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu pada 20 Januari ini.

Pelancaran tersebut bakal diadakan di Mosalla Al-Ehsan Paya Purnama, Paya Renggam, Padang Rengas yang turut dihadiri oleh AJK PAS Pusat, Datuk Seri Ir Mohammad Nizar Jamaluddin dan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, Ustaz Abu Bakar Hussien.

Pengarah Program Pelancaran Perakite, Mohd Misbahul Munir Masduki berkata, pembaharuan kempen itu diperkenalkan bagi meneruskan suasana bahang Pilihan Raya Umum ke-13 nanti dan pelbagai program bersama rakyat akan disusun disemua kawasan Dewan Undangan Negeri yang ditandingi oleh PAS.

Katanya, program mesra rakyat dan kebajikan itu antara pengisian program yang telah dirancang sehingga tarikh PRU13 nanti bahkan tema yang dilancarkan turut dibawa oleh semua jentera parti.


1 comment:

Anonymous said...

ye le.. Perak kite untuk DAP ye...

Followers