Sunday, November 29, 2009

8 terkorban di pagi raya kedua

28 NOV Kejadian jam 9 pagi yang berlaku di Surau Al Ehsan telah disaksikan oleh hampir 50 orang termasuk Pesuruhjaya Pas Perak, Ustaz Abu Bakar Hussain.

8 yang terkorban di tempat kejadian dipercayai telah didatangkan daripada Changkat Tualang dengan lori. Menurut saksi yang hanya mahu dikenali sebagai Cikgu Omar, sehari sebelum itu, ditempat yang sama, 1 telah terkorban dengan cara yang sama dengan apa yang telah berlaku hari ini.

Beberapa individu yang ditemui ditempat kejadian mengatakan bahawa mereka hampir pitam apabila melihatkan darah yang begitu banyak ditempat kejadian.

Melihat kepada keadaan tempat kejadian, bukan sahaja dipenuhi dengan darah tetapi juga terdapat kesan pergelutan yang serius. Beberapa suspek telah dikenalpasti kerana telah memainkan peranan penting didalam kejadian 8 yang terkorban hari ini. Gambar-gambar kejadian tersebut yang telah berjaya dirakam akan didedahkan sedikit masa lagi.

Ada juga yang berani mengatakan bahawa Pesuruhjaya Pas Perak dan juga Bendahari Pas Perak telah terlibat sama dalam kejadian ini. Bukti-bukti dalam bentuk gambar akan didedahkan sedikit masa lagi.

1 comment:

Love Perak said...

Ceh padahal lembu yang terkorban macam la aku taktau kah kah kah

Followers