Sunday, January 20, 2013

Jom dengar cerita dari rakan Najib malam ini


Malam ini akan berlangsungnya satu Ceramah Kebangkitan Rakyat di Pasti Al-Munir, Kg Pisang, Batu Gajah dengan menampilkan penceramah seperti Salman Saleh, Siti Aishah dan juga Dato' Ariff Sabri.

Untuk pengetahuan anda, Dato' Ariff Sabri adalah bekas Adun Umno Pulau Manis di Pekan, Pahang dan juga bekas Ketua Penerangan Umno Bahagian Pekan. Kini telah keluar daripada Umno dan menyertai DAP bersama seorang lagi, Aspan Alias.

Beliau lebih popular dengan tulisan-tulisan beliau dibawah nama Sakmongkol AK47 yang bukan saja menghentam kerajaan Barisan Nasional dan Umno itu sendiri tetapi juga banyak menyimpan rahsia Najib.

Jadi, untuk mendengar pembongkaran terbaru mengenai Najib dan Rosmah, datanglah beramai-ramai ke ceramah malam ini.


1 comment:

PAS SESAT said...

Apa kata ko sergah Karpal singh sekali dalam blog ko... tu pun kalau ko ada telor le ...

kalau tak da telor aku paham, mungkin ko dah bagi pada Ngeh Ko Ham atau Nga kor Ming seperti mana Hadi Awang bagi kat Lim Kit Siang...

banyak dah telor orang Pas bagi kat Cina, ..kalau camtu macam mana anak-anak yang dilahirkan oleh orang Pas, ..mungkin pinjam air mani cina DAP kot dok jolok dalam pepet bini korang...

berbalik kepada saranan aku, cuba sergah Karpal Singh dalam blog ko sekali pasal kalimah tauhid ... kita orang nak tau samada ko ada telor dan tidak bagi pada cina DAP dan mengesahkan anak ko tu memang benih ko...sebab telor ni penting untuk penghasilan sperma..

hehehehe

Followers