Monday, March 15, 2010

Ucapan takziah Pas Perak kepada keluarga Mendiang Panthiyan @ Siva

Saya bagi pihak Pimpinan dan ahli-ahli PAS Perak, saya merakamkan ucapan takziah kepada ahli keluarga mendiang Panthiyan a/l Patchamuthu atau lebih dikenali sebagai Siva, Ketua Pemuda Himpunan Kelab Penyokong PAS Negeri Perak, merangkap Pengerusi Kelab Penyokong PAS Pasir Salak di atas kematiannya pada hari ini.

Bagi PAS Perak, mendiang merupakan seorang yang bertanggungjawab dalam memikul amanah sabagai Ketua Pemuda Himpunan Kelab Penyokong PAS Negeri Perak, juga sebagai Pengerusi Kelab Penyokong PAS Pasir Salak, selain itu mendiang juga dikenali sabagai pemuda yang mempunyai akhlak yang baik dan disenangi oleh masyarakat setempat, beliau juga banyak berperanan dalam menarik minat masyarakat bukan Islam untuk bersama menyertai Himpunan Kelab Penyokong PAS Perak.

Kami berharap agar seluruh ahli keluarga mendiang bersabar di atas kematian mendiang. Kami menyifatkan kematian mendiang sebagai satu kehilangan yang besar serta amat dirasai didalam arena politik negara, khususnya dalam Himpunan Kelab Penyokong PAS Perak.

Sekian, terima kasih.

Yang Benar;

Al fadhil Ustaz Abu Bakar Hussain
( PESURUHJAYA PAS PERAK )

No comments:

Followers