Friday, March 2, 2012

Bongkar!! Hospital Kini Jadi Markas Barisan Najis!


Tak cukup dengan penyalahgunaan balai raya, dewan orang ramai serta masjid, kini Umno-APCO tanpa rasa segan dan malu menggunakan sebuah lagi kemudahan awam untuk kegunaan parti.

Hospital pula kini menjadi mangsa menjadi markas Umno-APCO dan Barisan Najis.

Mengesahkan perkara ini, kakitangan Hospital Sungai Buloh mengemukakan bukti bergambar menunjukkan jentera Barisan Najis sewenang-wenangnya menggunakan auditorium pula sebagai tempat pelancaran jentera parlimen Subang pada 28 Februari lalu.

NGO yang juga mengesahkan perkara itu berkata, "Majlis Pelancaran Jentera Pilihanraya Barisan Najis P107 Subang" yang diadakan pada tarikh tersebut, auditorium itu sebenarnya telah ditempah pada malam sebelumnya!

Persoalannya, apakah Menteri Kesihatan Liow Tiong Lai yang terkenal dengan pembohongannya ketika gas pemedih mata memasuki kawasan Hospital Tung Shin pada demo Bersih 2.0 9 Julai tahun lalu membutakan mata dan memekakkan telinganya sekali kagi?

Apakah Pakatan Rakyat berpeluang menggunakan kemudahan awam sebegini untuk tujuan yang sama?

S Gobi Krishnan yang mewakili NGO tersebut juga mempersoalkan bagaimana auditorium yang disewa RM200 sejam itu terbuka untuk mesyuarat parti dan bukannya untuk tujuan majlis kerajaan!

Kita tunggu penjelasan Liow sendiri apakah alasan lagi yang hendak diberikan selepas insiden Hospital Tung Shin pun masih belum dapat dimaafkan seluruh rakyat Malaysia!

1 comment:

alhusseyn said...

Celaka betul gerombolan haram jadah ni!Apasal tidak buat kat kandang lembu Feedlo Nasional tu?

Followers

Video ajijoi

Loading...