Saturday, March 14, 2009

Calon-calon BN yang paling tahan maki

CALON-CALON BN.. bagi pilihan raya kecil tiga kawasan,Parlimen Bukit Gantang, DUN Bukit Selambau dan DUN Batang Ai..Dari (kiri),bekas Ketua Penerangan Umno Bahagian Bukit Gantang Ismail Saffian, bekas ADUN Lunas, Datuk S.Ganesan dan Malcolm Mussen anak Lamoh.

PETALING JAYA: Barisan Nasional (BN) hari ini mengumumkan calon bagi ketiga-tiga pilihan raya kecil yang akan diadakan serentak pada 7 April ini.

Bagi kerusi Parlimen Bukit Gantang, BN akan diwakili oleh bekas Ketua Penerangan Umno Bahagiannya, Ismail Saffian.

Dalam pada itu, Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan MIC Kedah Datuk S.Ganesan dipilih sebagai calon BN bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau.
Bagi DUN Batang Ai, Barisan Nasional akan meletakkan Malcolm Mussen anak Lamoh dari Parti Rakyat Sarawak sebagai calon.

Bagaimanapun, pemilihan Malcolm sebagai calon telah diperakui oleh kepimpinan Barisan Nasional Sarawak.

Baca selanjutnya disini.

Ajijoi ~ Tataplah gambar calon-calon bn diatas sepuas-puasnya. Inilah orang-orang yang melepasi saringan yang diadakan didalam ujian tahan maki baru-baru ini. Bukan semua orang yang boleh menebalkan kulit muka dan mengecilkan lubang telinga untuk menahan maki hamun daripada orang ramai terutamanya para penyokong Pakatan Rakyat.

Mereka-mereka inilah yang akan menjulang panji-panji barisan nazak yang memalukan bangsa dan menyusahkan negara didalam pilihanraya kecil 2 bukit 1 batang pada 7 april ini.

Walaupun telah menerima perlantikan sebagai calon yang akan diserang habis-habisan oleh para bloggers pakatan, sudah pastinya debaran jantung amat kencang untuk mengetahui lawan masing-masing didalam prk nanti.

Umpama perlawanan gusti yang dinanti-nantikan apak saya setiap malam di astro, sesudah menaiki gelanggang dengan penuh gaya serta laungan pengenalan daripada pengacara, walaupun terkinja-kinja di tengah gelanggang, pastinya dada berdebar-debar sambil menjeling keliling menantikan siapakah lawan yang akan menerkam sebentar lagi. Andaikata lawan yang menerpa itu Triple H ataupun Undertaker, pasti lutut terasa lembik dan genggam penumbuk terasa longgar.

Sama-samalah kita nantikan calon Pakatan pula yang akan diumumkan pada 26 Mac nanti. Buku pasti bertemu dengan ruasnya.

Bersiap sedialah dengan serangan-serangan hendap dan pukulan maut daripada para bloggers pakatan yang tidak jemu-jemu membongkar rahsia-rahsia jelek serta hangit ketiak pemimpin bn yang semakin mereput bagaikan dicabut susuk.

No comments:

Followers