Thursday, August 28, 2008

Kelab Perak FA Die Hard Fan

Semalam saya dijemput Aki untuk menghadiri EGM Kelab Perak FA Die Hard Fan di Sg Rokam.

Setibanya saya disana, mesyuarat sedang rancak berjalan.

Agak terpinga-pinga dan blur tentang agenda mesyuarat, saya hanyalah menumpang dengar serba sedikit. Waktu rehat, saya juga 'menumpang' menjamah jamuan yang disediakan.


Kelab ini ditubuhkan dengan tujuan sebagai suatu riadah dengan satu minat yang sama iaitu menyokong pasukan bolasepak Perak. Juga mengadakan latihan bolasepak untuk ahli setiap hari Jumaat selain berbagai aktiviti-aktiviti yang lain.


Sebagai ahli, anda hanya perlu membayar yuran bulanan sebanyak RM5.00.
Untuk menjadi ahli kelab dan lain-lain maklumat lanjut serta pertanyaan, bolehlah menghubungi saudara Zaki di 013-5232621.

Ajijoi - "Walaupun aku nampaknya kutu...aku hormat orang tuaku...."

No comments:

Followers