Wednesday, January 22, 2014

Nak makan malam bersama Mat Sabu & Nizar? Baca ni...

Kome tak teringin ke nak makan malam dengan Timbalan Presiden Pas, Tuan Haji Mohammad Sabu? 

Bukan dia seorang saja, Dato' Seri Nizar Jamaluddin, mantan Menteri Besar Perak tu pun ada. 

Ada lagi, YB Radzi Zainon Adun Sg Rapat yang berjaya mengalahkan Dato' Hamidah Osman semasa PRU13 yang lalu pun ada sama. 

Bukannya makan malam biasa-biasa macam lepas ceramah tu. Ni makan malam di hotel. Tempat high class punya. Makan pun standard hotel punya menu. 

Kalau teringin, bolehlah beli kupon untuk sertai Majlis Makan Malam Pelancaran Dana Kebajikan Pusat Khidmat Masyarakat Dun Sg Rapat di Hotel Tower Regency, Ipoh pada 9 Februari 2014 (Ahad) nanti. 

Tak mahal, cuma RM50 untuk satu tempat duduk atau RM500 untuk satu meja (10 orang). Harga kupon tu bukan dikira sebagai duit makan tetapi sumbangan anda kepada perjalanan gerakerja Pusat Khidmat Dun Sg Rapat yang di terajui oleh YB Radzi Zainon dan Pas Gopeng. 

Jualan kupon makan malam itu telahpun berlangsung, eloklah booking tempat anda secepat mungkin kerana tempat adalah TERHAD, siapa cepat dia dapat. 

Macam mana nak dapatkan kupon? Kome boleh contact cawangan Pas di tempat kome ataupun call terus ke nombor ini: 017-5862390(Ahmad) dan 012-5197427 (Samsuri).  

Nak bergambar dengan Mat Sabu dan Nizar untuk buat kenang-kenangan? Kabo aje pada sapa-sapa yang gantung kamera beso kat tengkuk dia tu, gerenti beres punya. 

Ok, jumpa malam tu nanti di hotel ye. 


No comments:

Followers