Tuesday, January 14, 2014

Jamuan Makan Malam Pelancaran Dana Kebajikan Pusat Khidmat Dun Sg Rapat


Pas Gopeng akan mengadakan Majlis Makan Malam Pelancaran Dana Kebajikan Pusat Khidmat Dun Sg Rapat pada  9 Februari 2014, Ahad jam 7.30 malam di Hotel Tower Regency, Ipoh.

Tujuan majlis makan malam ini dibuat adalah untuk mengumpul dana bagi Pusat Khidmat Dun Sg Rapat menjalankan aktiviti-aktiviti serta program yang melibatkan masyarakat di dalam Dun Sg Rapat.

Majlis Makan Malam ini akan turut disertai oleh Timbalan Presiden PAS, Tuan Haji Mohamad Sabu dan Dato' Seri Haji Nizar Jamaluddin, Adun Changkat Jering selain daripada Adun Sg Rapat sendiri, Sdr Radzi Zainon.

Untuk menyertai majlis makan malam ini, anda hanya perlu membeli kupon yang berharga RM50 seorang ataupun RM500 untuk satu meja (10 orang). 

Kupon-kupon telah mula dijual (seperti gambar di atas). Untuk mendapatkan kupon anda, hubungi cawangan-cawangan Pas di dalam Kawasan Gopeng dan Dun Sg Rapat ini. 

Semoga dengan penyertaan anda di dalam majlis makan malam ini dapat mengumpulkan dana bagi kegunaan Pusat Khidmat Dun Sg Rapat serta Adunnya, Sdr Radzi Zainon membantu masyarakat yang memerlukan bantuan.

Apa-apa jua sumbangan yang ingin disampaikan selain daripada membeli kupon bagi menjayakan program makan malam ini amatlah dialu-alukan. 

No comments:

Followers