Monday, September 23, 2013

Bang Mat bantu tabung dana OKZ13


Malam ini, bertempat di Kompleks Pas Kuala Kangsar, Bukit Chandan akan diadakan Ceramah Solidariti Ops Bubar bagi mengisi tabung dana bantuan untuk mangsa tahanan atau lebih dikenali sebagai OKZ13 (Orang Kena Zalim). 

Siri ceramah yang telah diatur Pas Perak ini akan diadakan di beberapa kawasan dengan bermulanya pada malam ini di Bukit Chandan (tempat berlakunya kejadian tangkapan) dan akan berakhir di Tapah (dimana mereka ditahan di Penjara Tapah). 

13 orang tahanan ini telah dikenakan denda sebanyak RM5000 seorang dan perlu dibayar dalam masa 6 bulan ini, sekiranya gagal, hukuman penjara mereka akan ditambah selama 5 bulan lagi. 

Marilah kita sama-sama memenuhi tapak ceramah-ceramah Solidariti Ops Bubar ini sambil menderma bagi meringankan bebanan 13 orang yang ditahan. 

Bagi ceramah permulaan ini, Bang Mat Sabu telah berbesar hati untuk turut membantu dengan turun berceramah dikhalayak anda. 

Bagi yang tidak dapat bersama di dalam siri ceramah ini, bolehlah menghulurkan bantuan secara terus ke dalam akaun seperti di dalam gambar di bawah ini: 


Dah lama tak dengar Bang Mat berceramah, jom ramai-ramai malam ini ke Kuala Kangsar. Ada antara 13 OKZ yang akan turut sama di dalam ceramah ini nanti. 



No comments:

Followers