Friday, March 8, 2013

Kisah Projek IC Sabah di Taman Maju Rapat malam ini


Malam ini akan diadakan satu ceramah yang penuh berisi di Restoran KJ Siti Gemilang, Taman Maju Rapat (Berhampiran dengan Lapangan Terbang), Ipoh.

Penceramah yang ditampilkan membawa cerita yang penting untuk disampaikan kepada semua.

Dato' Seri Abdul Rahman Maidin, Bekas Pengerusi Dewan Perniagaan Melayu Malaysia akan memberikan gambaran tentang isu perniagaan dan ekonomi orang Melayu kerana beliau amat arif tentang isu itu.

Datuk Ramli Buyong pula adalah bekas Naib Presiden Felcra Berhad. Apa kisahnya dengan Felcra? Nantikan ceritanya malam ini.

Seorang lagi penceramah yang dibawakan kepada anda malam ini adalah Encik Mat Swadi Awi, seorang yang punya maklumat penting mengenai Projek IC di Sabah. Bagaimana, bila dan siapa yang terlibat dengan Projek IC itu, sama-samalah kita nantikan cerita darinya.

Seperti biasa, penceramah tempatan yang akan mengiringi mereka-mereka ini adalah YB Dr Lee Boon Chye dan Sdr Radzi Zainon.

Datanglah beramai-ramai ke Taman Maju Rapat, Ipoh malam ini untuk mendapatkan gambaran dan info yang tepat mengenai suasana politik, ekonomi dan keselamatan dalam negara kita buat masa kini.

1 comment:

Unknown said...

sepakat..... harap2 dapatlah sepakat... hihi tengok nih!

http://perakrawk.blogspot.com/2013/03/sandiwara-konspirasi-anwar-arah-cemar.html

Followers