Thursday, October 27, 2011

Jadikan sambutan 60 tahun Pas sebagai momentum tawan semula Perak

IPOH, 27 OKT, Pengarah program sambutan 60 tahun Pas peringkat Perak merangkap Timbalan Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Misbahul Munir menyeru seluruh ahli PAS dan rakyat seluruh Perak beramai-ramai menghadiri program Sambutan Ulang Tahun PAS ke 60 peringkat negeri Perak yang akan diadakan selama 2 hari pada 29 - 30 Oktober di Masjid Tinggi, Bagan Serai minggu ini.


Beliau menyatakan, dengan kehadiran ramai pimpinan tertinggi PAS dalam program tersebut akan menjadikan satu momentum dan motivasi kepada ahli dan jentera parti bagi menawan semula Perak yang dirampas oleh UMNO BN.

Menurut beliau lagi, ahli PAS bersama dengan pimpinan PAS semua peringkat akan berkampung selama dua hari di Masjid Tinggi, Bagan Serai.

Memetik ucapan beliau, " Persiapan bagi menjayakan program ini sedang berjalan rancak sekarang, bersempena dengan sambutan 60 tahun itu juga, karnival jualan juga turut diadakan"

" Pimpinan muslimat Palestin juga akan menjadi tetamu Istimewa pada program tersebut selain itu, Tuan Guru Presiden PAS, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan beberapa tokoh politik terkenal Negara akan turut hadir " .

Disamping itu, dailog isu Hudud juga turut akan diadakan selepas solat Maghrib di Bandar Bagan Serai antara Presiden PAS bersama orang-orang bukan Islam.

Beliau menegaskan agar, ahli-ahli PAS dan rakyat jangan lepaskan peluang ini untuk mendengar ucapan-ucapan penting pucuk pimpinan bagi mengenang perjuangan pimpinan zaman silam serta ulasan-ulasan isu semasa dalam dan luar negara.

1 comment:

Wak Labu Farm said...

Jika PAS masih mendapat sokongan majoriti kaum melayu, Perak pasti akan jatuh ketangan PR.

Followers