Saturday, October 10, 2009

Bersama berdoa untuk memenangkan Islam

Maksudnya:

“Ya Allah, sesungguhnya kami bermohon pertolongan Mu, kami meminta ampun kepada Mu, kami memohon petunjuk dari Mu, kami beriman kepada Mu, kami berserah kepada Mu dan kami memuji Mu dengan segala kebaikan, kami mensyukuri dan tidak mengkufuri Mu, kami melepaskan diri daripada sesiapa yang durhaka kepada Mu.

Ya Allah, Engkau yang kami sembah dan kepada Engkau kami bersalat dan sujud, dan kepada Engkau jualah kami datang bergegas, kami mengharap rahmat Mu dan kami takut akan azab Mu kerana azab Mu yang sebenar akan menyusul mereka yang kufur.

Ya Allah, Muliakanlah Islam dan masyarakat Islam. Hentikanlah segala macam kezaliman dan permusuhan, Bantulah saudara-saudara kami di mana sahaja mereka berada. Angkatlah dari mereka kesusahan, bala, peperangan dan permusuhan.

Ya Allah, selamatkanlah kami dari segala keburukan dan janganlah Engkau jadikan kami tempat turunnya bencana, hindarkanlah kami dari segala bala kerana tidak sesiapa yang dapat menghindarkannya melainkan Engkau, ya Allah.”

Ya Allah, kau menangkanlah Islam di Bagan Pinang. Kau menangkanlah calon Pas, Zulkefly Mohamad Omar.

Kalahkanlah BN agar kendur egonya, lembut hatinya, hilang kezalimannya dan kembali ia ke jalanMu, Ya Allah.

Segala perancangan mereka sudah pasti tiada yang setanding dengan perancanganMu kerana segala perancangan tiadalah berhasil selain dengan izinMu.

Hanya kepadaMu tempat kami memohon pertolongan dan hanya dengan rahmatMu kami akan menang mengatasi kuasa zalim yang memerintah hari ini.

Ya Allah, Tuhan Yang Maha Mengetahui lagi Maha Mengasihani. Segala kudrat telah kami gunakan, segala usaha telah kami laksanakan dan segala-galanya kami serah sepenuhnya kepadaMu.

Ya Allah, Ya Rabbal Alamin.

Amin.

2 comments:

MK IV said...

TAKEBEER...
TAKEBEER...
TAKEBEER...

http://darulehsantoday.blogspot.com/2009/10/militan-pas-mengganas.html

Ajijoi said...

Astaghfirullah...

Semoga Allah Taala memberikan taufik hidayah kepada anda.

Bertanyalah kepada alim ulama apakah hukumnya menukar perkataan mengagungkan Allah kepada sesuatu yang jelas haram.

Followers