Friday, December 21, 2012

Anak jantankah Zambry, ditentukan hari ini

Semasa perbahasan Sidang Dun Negeri Perak yang dibentangkan oleh DS Nizar Jamaludin, Adun Pasir Panjang, beberapa persoalan telah dikemukakan kepada Adun Pangkor, DS Zambry Abdul Kadir yang menuntut beliau untuk menjawab beberapa pembongkaran yang diketengahkan Nizar.

Sambil itu, DS Nizar juga telah mencabar DS Zambry untuk menjawab segala-galanya sebagai anak jantan tanpa berselindung sedikit pun.

Tatkala itu, DS Zambry telah bangun lalu mengesahkan bahawa beliau memang anak jantan dan akan menjawab segalanya pada hari ini (Jumaat).

Seluruh rakyat Perak khususnya boleh menjadi saksi pada hari ini untuk menyaksikan DS Zambry membuktikan kejantanannya dengan menjawab segala pembongkaran mengenai pentadbirannya termasuklah kes penganugerahan projek kepada pegawai khasnya yang telahpun dilaporkan kepada SPRM baru-baru ini.

Diharapkan agar DS Zambry akan telus dan amanah dalam memberikan jawapan kepada segala persoalan tanpa berselindung dengan ulasan merapu dan sindir-menyindir sepertimana ahli-ahli dewan daripada Barisan Nasional yang lain dalam beberapa hari sidang berlangsung.

Sidang Dun Negeri Perak boleh diikuti secara langsung melalui saluran ustream seperti di posting terdahulu di blog ini.

2 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap memilih jadi bodoh?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

PAS SESAT said...

bersihkan akidah selagi dok ikut fatwa hadi bengong tu ...

Followers