Thursday, April 28, 2011

Video Anwar part 2 kantoi lagi

Hari ini kita dapat melihat sambungan seterusnya video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim yang heboh sejak 31 Mac yang lalu. Apa yang jelas, video kedua ini telah membongkar lagi penipuan Datuk T (sebut Datuk Temberang).

Sebelum ini MiLo SuaM telah mendedahkan bagaimana penipuan video ini terbongkar apabila lelaki mirip Anwar Ibrahim di dalam video seks tidak memiliki janggut, sebaliknya, Anwar Ibrahim pada keesokkan harinya muncul di mahkamah dengan janggut yang lebat rujuk sini [Janggut Anwar].

Kali ini satu lagi penipuan terbongkar apabila rambut lelaki mirip Anwar Ibrahim ternyata jauh berbeza dengan Anwar Ibrahim yang sebenar. Lihat gambar di bawah.



Anwar muncul di mahkamah pada keesokkan harinya (22 febuari 2011) dengan potongan rambut yang jauh berbeza dengan lelaki di dalam video seks (rambut flat top macam askar). Maka Datuk T harus membuktikan bahawa Anwar Ibrahim menggunakan pelebat rambut yang berkesan untuk memanjangkan rambut dalam tempoh semalaman atau membuktikan Anwar memakai rambut palsu di mahkamah.


Untuk menyaksikan video yang dimaksudkan klik sini [Video seks Anwar Part 2]

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/video-seks-anwar-ibrahim-bahagian-kedua.html#ixzz1KlwJ6qWg

Followers