Tuesday, December 21, 2010

Sarawak perlu dibebaskan daripada cengkaman Taib Mahmud



ATM (Abdul Taib Mahmud) telah memegang kuasa selama 30 tahun di Sarawak, dan hasil daripada itu, Sarawak menjadi negeri yang paling miskin sedangkan dia sendiri telah menjadi orang yang paling kaya di Malaysia. Video ini yang bertajuk 'Bloody Wealth / Harta Berdarah' akan membongkar segala muslihat Taib Mahmud, yang memperalatkan rakyat Sarawak dan merampas harta negeri Sarawak selama ini untuk kepentingannya sendiri.

Untuk menghadapi pilihanraya Sarawak, media-media alternatif telah bersungguh-sungguh untuk menghadapi pihak kerajaan dalam membebaskan Sarawak daripada cengkaman kuasa Taib Mahmud.

Salah satunya adalah Sarawak Report yang telah menerbitkan segala dokumen-dokumen dan gambar-gambar yang membongkar serta membuktikan kekayaan Taib Mahmud.

Namun begitu, www.sarawakreport.org telah digodam (hacked) untuk menghalang daripada terus menerus membongkar segala salah laku Taib Mahmud.

Did she marry for his money or his morals? All we know of the bride is she is around 29 and from Lebanon


Salah satunya laporan terbaru Sarawak Report adalah mengenai perkahwinan Taib Mahmud yang berumur 74 tahun dengan seorang gadis Lebanon yang berumur 29 tahun baru-baru ini di kediaman mewah peribadi Taib Mahmud di Demak Laut, Kuching.

Permata dan berlian yang dikalungkan sebagai rantai kepada isteri terbaru serta anak-anak perempuannya dikatakan sebagai bukti yang wang rakyat Sarawak telah dirompak oleh Taib Mahmud. Jumlah yang dianggarkan oleh pakar permata adalah RM150 juta.

Selagi pilihanraya Sarawak tidak dilakukan, selagi itulah perang siber akan diarahkan kepada Taib Mahmud sekeluarga demi membebaskan rakyat Sarawak daripada cengkaman Taib Mahmud dan Barisan Nasional.

No comments:

Followers