Saturday, November 10, 2012

Mangsa banjir teraniaya kerana Rosmah


TELUK INTAN, 9 Nov-- Apa punya jenis spesis bodek la puak-puak UMNO ni....

Khabarnya Rosmah  hari ini datang untuk melawat mangsa banjir di Kg. Changkat Jong di pusat penempatan mangsa banjir tapi telah lewat tiba kelokasi.

Kelam-kabut UMNO kat Teluk Intan khabornye...

Sepatutnya, para mangsa dah boleh balik awal tetapi ia dilewatkan hanya semata-mata menunggu Rosmah datang dan dipaksa berlakon buat muka suka dengan kedatangan Rosmah,

Keadaan ini telah menimbulkan rasa marah dikalangan segelintir mangsa banjir.

Patutlah muka-muka dalam gambar semasa Rosmah datang kelokasi banjir ni ada yang muka masam....fedup dengan perangai Rosmah..

Khabarnya Rosmah pun berlakon mengoreng ikan bilis untuk mangsa banjir...tapi bawah kuali tersebut api pun tak ada...hahaha... Terbaik punya lakonan Rosmah....hehehe..

Udah le datang lewat...dah datang tu mengada-ngada perangainya, konon bergelar Datin Hajjah, rambut masih terjojol.

yang best-nya Rosmah  sempat berpesan macam berlakon jadi Hajjah Ustazah kepada mangsa yang ditimpa bencana alam ini supaya terus bersabar dengan dugaan serta ujian daripada Allah S.W.T...

Agaknya puak-puak UMNO ni tak fikirkan masaalah dan kerumitan mangsa banjir, kerana Rosmah nak datang,mereka sanggup mempergunakan mangsa banjir sebagai bahan alat pembodek politik mereka.



Rosmah Mansor (tengah) berkesempatan berlakon  memasak gulai lemak ayam cili padi untuk dihidangkan kepada mangsa banjir semasa lawatannya ke Pusat Pemindahan Bencana di Sekolah Kebangsaan Changkat Jong, di sini, hari ini.

Sempena Rosmah datang....makcik ini dikatakan dipaksa sarungkan baju ada gambar Najib....

Rosmah Mansor (dua, kanan)berlakon sedang mengoreng ikan bilis konon-nya untuk dihidangkan kepada mangsa banjir semasa lawatannya ke Pusat Pemindahan Bencana di Sekolah Kebangsaan Changkat Jong, di sini, hari ini.
Turut hadir Yang Dipertua Badan Amal dan Usaha Isteri Negeri Perak (Baiduri), Datin Seri Saripah Zulkifli (kanan). Tengok muka makcik kat sebelah tu pun fedup..goreng ikan bilis tapi api pun tarak...hahaha...


Tersengeh suka... yang disalam Rosmah ini bukanlah mangsa banjir, tapi pembodek dimusim banjir...hahaha...

Sumber: Blog OrangNi

No comments:

Followers

Video ajijoi

Loading...