Tuesday, April 20, 2010

PERKASA kempen lawan calon Melayu, sokong calon MIC?




Hairan bin Ajaib. Dalam PERKASA sebuk-sebuk berkokok kononnya mempertahankan hak Melayu, boleh pulak turun berkempen lawan calon Melayu.

Dilaporkan Berahim Ali akan berkempen di Hulu Selangor untuk memenangkan calon MIC, P. Kamalanathan.

Inilah orang-orang tua kata Mengata Dulang Paku Serpih. Tidakkan PERKASA sedar kiranya menang Zaid Ibrahim, jumlah MP Melayu di Parlimen akan BERTAMBAH. Kiranya menang calon MIC, jumlah MP Melayu di Parlimen akan BERKURANG.

Jadi, apa hujjah Berahim dan PERKASA berkempen di Hulu Selangor untuk MIC? Tindakan Berahim ini tidak lain membuktikan Berahim serta PERKASA adalah BARUA UMNO semata-mata. Tidak lain dari itu.

Sampai sekarang kita tak dengar walau satu nada pun kemarahan dari PERKASA terhadap kerjasama UMNO dengan syarikat Zionis Yahudi bernama APCO.

Ertinya PERKASA redha dengan hubungan dengan Yahudi/Zionis. Yang PERKASA tidak redha hanyalah Pakatan Rakyat dan PERKASA digunakan sebagai alat untuk MENJATUHKAN PAKATAN RAKYAT.

PERKASA tidak hairan dengan judi, arak, hubungan dengan Yahudi Israel, zina dan sebagainya. Ini semua adalah sebahagian dari perjuangan PERKASA.

Dan, menentang calon Melayu di Hulu Selangor pun sebahagian dari perjuangan PERKASA.

Secara otomatik, jadilah PERKASA ni pertubuhan TIDAK TENTU ARAH. Sedihnya tengok ramai yang dokong pertubuhan macam ni

Tulang Besi

No comments:

Followers