Friday, July 4, 2008

Haadyai

Sepatutnya lewat tengah malam ini saya berangkat bersama-sama teman sepejabat mengikuti rombongan ke Haadyai, Thailand.

Segala rencana dan persiapan sejak sebulan yang lalu, akhirnya terlaksana juga.

Namun, semua yang direncana tidak semestinya indah belaka. Batuk kuat yang menghambat sejak dua minggu yang lalu bagaikan suatu petanda yang pemergian ini tiada izin dari Allah kerana kita sebagai manusia biasa merancang, namun penentuan tetap milik Allah s.w.t. Dan mungkin juga ada rahmat disebaliknya yang tidak kita ketahui.

Kemaafan saya pohonkan buat teman-teman yang mengharapkan kehadiran saya bersama rombongan kalian tapi kesihatan yang terjejas ini telah merantai kaki dibumi sini.

Semoga teman-teman bisa menghabiskan masa bersama bergembira apabila disana. Mungkin tiada rezeki buat saya kali ini. Dan perjalanan kalian kali ini berserta doa dari saya mengiringi.

No comments:

Followers