Tuesday, February 4, 2014

Itu surat palsu, kata YB Kesavan

Surat yang ligat dikongsi kebanyakan pelayar internet mengenai pengisytiharan keluar parti oleh Adun Hutan Melintang, YB Kesavan adalah palsu, menurut beliau. 

Di saat cuaca pilihanraya kecil di Dun Kajang, Selangor kini semakin membahang, apa saja berita yang melibatkan parti PKR pasti akan meletupkan termometer politik tanahair sehingga ada yang mengambil kesempatan dalam suasana gawat sebegini. 

Setiap perkara yang disampaikan hari ini, baik melalui media cetak, elektronik mahupun internet, perlulah disemak, dikaji dan ditanya terlebih dahulu sebelum memanjangkannya walau dalam bentuk apa sekalipun. 

Teliti penafian YB Kesavan mengenai surat palsu itu di bawah ini:

Kesavan nafi hantar surat keluar PKR

Oleh SAYED HESHAM IDRIS

IPOH 4 Feb. - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Hutan Melintang, S. Kesavan menafikan telah menghantar surat pengisytiharan keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) kepada Speaker Dewan Undangan Negeri, Datuk Seri S.K. Devamany.

Beliau yang dihubungi Utusan Malaysia hari ini berkata, surat tersebut yang tersebar meluas dilaman sosial adalah palsu dan beliau tidak pernah menghantar surat seumpama itu. - UTUSAN ONLINE

Artikel Penuh:http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20140204/po_14/Kesavan-nafi-hantar-surat-keluar-PKR#ixzz2sLDuDGJf 
© Utusan Melayu (M) Bhd 

No comments:

Followers