Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya Idul Fitri 1431H

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua pengunjung yang setia melayari blog ini tanpa jemu. Kunjungan anda amat saya hargai kerana tanpa kehadiran anda, apalah daya untuk saya berkarya.

Sepuluh jari saya susun untuk memohon ampun dan maaf sekiranya terdapat salah dan silap didalam kandungan isi blog ini yang menyentuh sensitiviti sanubari anda yang saya tidak sengajakan selama bersiaranmaya bersama anda.

Semoga hari raya anda tahun ini lebih meriah daripada tahun-tahun yang sebelumnya bersama dengan keluarga dan sanak saudara. Yang jauh kita rapatkan dan yang dekat kita eratkan.

Sekiranya didalam kegembiraan anda beraya itu, apalah salahnya jika detik-detik manis tersebut dirakam untuk dikongsi bersama. Hantarkan gambar-gambar mahupun rakaman video hari raya anda kepada e-mail saya: jijoi_8@yahoo.com untuk siaran di blog ini.

Bergembiralah dihari yang mulia ini tanpa terbabas daripada garis panduan yang telah diajarkan oleh junjungan kita, Nabi Muhammad SAW.

Hari Raya adalah hari untuk bersama keluarga.

No comments:

Followers