Monday, September 15, 2014

Bila nak tulis blog lagi?

Dah banyak kali orang bertanya, tak tulis blog dah ke? Aku jawab, sekarang ni lebih banyak masa duduk dalam facebook je, jarang menulis panjang-panjang untuk blog.

Bila dah ramai yang bertanya tu, maknanya ramailah yang menunggu posting terbaru dalam blog ni.

InsyaAllah, kalau dah macam tu, akan dicuba untuk diusahakan menulis kembali nanti. Apa benda yang nak ditulis? Entahlah. Tengok la macam mana nanti.

Sabarlah ye.

No comments:

Followers

Video ajijoi

Loading...