Wednesday, November 23, 2011

Siapa Adun Perak yang kaki judi, arak dan perempuan?

Terdapat 59 orang Adun (Ahli Dewan Undangan Negeri) di Perak, baik daripada pihak kerajaan mahupun dari pihak pembangkang. Mereka-mereka ini telah dipilih oleh rakyat negeri Perak untuk duduk dikerusi tersebut bagi menyumbang khidmat kepada rakyat di kawasan mereka.

Sudah tentulah mereka ini dipilih dikalangan calon-calon yang bertanding kerana kelayakan, kebolehan dan juga akhlak ataupun moral mereka yang baik.

Namun, peribadi yang dipamerkan dihadapan khalayak tidak semestinya mencerminkan peribadi dan akhlak mereka yang sebenarnya. Banyak rahsia-rahsia tersembunyi dari pandangan mata rakyat.

Semalam, timbul satu artikel yang mendakwa bahawa terdapat seorang Adun Perak yang kaki judi, minum arak dan main perempuan. Begitu serius dakwaan artikel tersebut mengenai Adun ini sehingga dikatakan yang beliau telah meniduri PA (Personal Assistant) beliau sendiri.

Untuk membaca artikel tersebut, sila klik DISINI.

Diharap semoga dakwaan penulis artikel tersebut adalah sesuatu yang tidak benar. Dan jika ternyata ada kebenaran disebalik dakwaan itu, rakyat negeri Perak perlu lebih bijak dalam memilih siapa yang sepatutnya diangkat sebagai pemimpin.

No comments:

Followers