Tuesday, June 2, 2015

Para perwakilan muktamar, baca ni dulu


Esok akan bermulanya Muktamar Pas Pusat, maka para perwakilan dan pemerhati akan mula berkumpul di Kuala Selangor untuk menjalankan amanah yang dipikul setelah dipilih sebagai wakil kepada Pas Kawasan untuk menghadiri serta mengundi saf kepimpinan yang baru bagi sesi 2015-2017.

Dah baca apa yang ditulis Jom Fikir-fikir di atas?

Bagi yang terpilih sebagai perwakilan, barang perlu diingat bahawa anda ke muktamar membawa suara amanah daripada Pas Kawasan yang sebelum ini telahpun membuat muktamar dan mengundi untuk memilih pemimpin di Pusat.

Janganlah amanah ini diselewengkan dengan memberi undi kepada calon-calon bertanding dengan mengikut pilihan sendiri mahupun sekelompok ajk kawasan sahaja.

Para perwakilan daripada cawangan-cawangan telahpun menyampaikan hasrat mereka untuk memilih dan menghantar wakil mereka ke muktamar pusat, jagalah amanah tersebut.

Semoga para perwakilan sekalian yang akan berkumpul di Kuala Selangor mulai esok akan menggenggam amanah daripada Pas Kawasan masing-masing untuk mengundi pilihan kawasan, bukan pilihan mereka sendiri.

Selamat bermuktamar.

3 comments:

Lebai Roger said...

Bagaimana dgn presideng yg tidak memegang amanah majlis sura'...........?????? Bagaimana presideng yg tidak mengikut keputusan JKPP apabila mencadangkan org lain sbg MB selangor......hadis yg di atas xboleh pakai ke, sebab persideng maksom!

Lebai Roger said...

Kalau setakat bersyarah org ni kapir, org tu kapir......tak selayak jadi ulamak dah.....Pas boleh belah! Rakyat cari platform islam lain dah!
Selamat ke pintu syorga bai!

IBU TUTI TKI SINGAPUR said...

Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'

Followers