Friday, April 23, 2010

BERITA GEMPAR! Anwar Ibrahim keluar PKR

KUALA LUMPUR 22 APRIL: Kempen pilihanraya kecil di Hulu Selangor dihangatkan lagi dengan berita mengenai Dato Seri Anwar Ibrahim dengan secara rasminya hari ini telah mengisytiharkan untuk keluar daripada parti PKR (Parti Keadilan Rakyat) dengan memberikan sebab telah hilang kepercayaan kepada pucuk pimpinan parti.

Kejutan ini adalah daripada rentetan beberapa peristiwa sebelum ini dimana ramai pimpinan dan ahli-ahli PKR yang membuat pengumuman keluar daripada parti itu dengan memberikan sebab telah hilangnya kepercayaan mereka terhadap pucuk pimpinan parti.

Berita terbaru ini merupakan satu pukulan maut kepada PKR dalam menangani beberapa isu yang dibangkitkan oleh BN di dalam siri kempen mereka di Hulu Selangor.

Seluruh jentera parti kini dikatakan telah lumpuh akibat daripada berita yang paling mengejutkan seluruh ahli-ahli dan pimpinan di dalam PKR sendiri. Ramai yang masih tidak dapat menerima berita terbaru ini di dalam kempen di Hulu Selangor yang hanya berbaki dua hari sahaja lagi. Tinjauan rambang mendapati seluruh rakyat tidak percaya akan berita ini.

Ini adalah kerana hanya mereka-mereka yang tidak boleh berfikiran waras dan mengikut membuta tuli sahaja yang akan percaya akan berita seperti ini.

Inilah berita yang paling diidamkan oleh Najib dan Umno/BN selama ini. Bagaikan bulan jatuh ke riba jika mana-mana media arus perdana yang dapat menyiarkan berita paling hebat masa kini.

Jika anda yang sedang membaca berita ini juga percaya akan berita yang dilaporkan ini, bermakna anda telah membiarkan diri dan minda anda dijajah serta dimanupulasi oleh media arus perdana yang semakin hari begitu menggila menyiarkan berita-berita yang penuh tipu daya tanpa ada sedikit pun rasa bertanggungjawab terhadap berita-berita yang mereka siarkan.

Jangan biarkan diri anda diperbodohkan oleh mereka-mereka setiap hari.

* Berita ini hanyalah rekaan penulis semata-mata. Maaf Dato Seri....

4 comments:

Gerik tokek said...

hu gila btul hang buat org terkejuttt yer ajijoi.....huyoooo jangan main main berita macam nii marah dek orang yopp oiii!!!

Malaysian said...

Berita Terkini dari Hulu Selangor...

Kamalanathan (Calon BN-MIC) adalah Pengundi dari Kawasan Sami Velly (Sungai Siput)

Baca seterusnya disini...

http://gomalaysian2.blogspot.com/2010/04/kamalanathan-al-p-panchanathan.html

Guna_Akal said...

Hahahahaa...gimmik yang hebat...

Ramai puak2 UMNO/APCO yang terpercaya dgn gimmik ni...

Kenapa? Tak percaye yer...heheheee

pecinta_Islam said...

haha..sy fikir klu la x letak penjelasan terakhir tu silap2 kena saman tuan.hehe..

Followers